کد خبر: ۱۳۰۶۵
راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل خبر داد؛

 اعزام ۳۶۰ مبلغ و مبلغه بمناسبت گرامی داشت هفته زن به مناطق مختلف استان اردبیل

راهیار بیناد هدایت استان اردبیل از  اعزام ۳۶۰ مبلغ و مبلغه بمناسبت گرامی داشت هفته زن به مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد صادق قاسمی راهیار بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی استان اردبیل از هماهنگی و برنامه ریزی اعزام ۳۶۰ نفر از روحانیون و بانوان مبلغه در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن در استان اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام قاسمی با اعلام این خبر گفت: با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی و برپایی جلسات سخنرانی با موضوع گرامیداشت هفته زن و سالگرد ولادت حضرت زهرا (س) و نیز تقارن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تعداد ۱۰۸۰ نفر روز تبلیغ دینی با سخنرانی ۳۶۰ روحانی و مبلغه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

راهیار بیناد هدایت استان اردبیل به عناوین مباحث ارائه شده توسط مبلغین در جلسات اعزام هفته زن اشاره کرد و گفت: تبیین و بازخوانی فرامین مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان، ارائه مطالب محتوایی در خصوص سبک زندگی فاطمی، تبیین الگوی سوم زن مسلمان، شاخصه‌های دینی تربیت فرزندان، جمعیت و فرزندآوری، حجاب و عفاف و نیز گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ضرورت تربیت نسل سلیمانی از موضوعات مهم در جلسات تبلیغی هفته زن است که علاوه بر آن مبلغین به سوالات مخاطبین در خصوص مباحث دینی و اجتماعی نیز پاسخ می‌دهند.

حجت الاسلام قاسمی در خصوص اهداف این برنامه فرهنگی و تبلیغی گفت: در عصر کنونی شناساندن فضائل و خصوصیات حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین راه برای سعادت بانوان و زنان جامعه اسلامی و نجات از هجمه‌های فرهنگی دشمن، رفع بحران هویتی و راهکاری برای یافتن الگوی مناسب زندگی برای این قشر تأثیرگذار جامعه است.

گفتنی است، این اعزام ازتاریخ ۹ دی ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ دی ماه در مناطق مختلف استان اردبیل ادامه دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار